Warsztaty i szkolenia
Projekty rozwojowe, które współtworzymy z naszymi klientami są dopasowane do ich potrzeb dzięki wcześniej przeprowadzonemu badaniu potrzeb szkoleniowych i audytu kompetencyjnego uczestników szkolenia.
Badanie potrzeb szkoleniowych i audyt kompetencyjny
- Odbywa się on-line lub stacjonarnie w siedzibie firmy klienta.
- W spotkaniu uczestniczą przede wszystkim handlowcy i dział obsługi klienta, dodatkowo organizujemy spotkanie z managerami
i dyrektorami działów - Podczas spotkania zadajemy pytania, aby poznać proces sprzedaży i obsługi klienta, a także pytamy o aktualne wyzwania uczestników audytu i umiejętności radzenia sobie z nimi
- W audycie wykorzystujemy wiele narzędzi szkoleniowo-coachingowych m.in. Analiza SWOT, Analiza Pola Sił, Planowanie wsteczne Vonnenguta, a także testy kompetencyjne i diagnostyczne, które pomagają nam określić obszary do dalszego rozwoju pracowników
i organizacji
Po zakończonym audycie przygotowujemy propozycję procesu rozwojowego, która uwzględnia
- Rozwój uczestników w grupie poprzez warsztaty i szkolenia, a także coaching zespołowy
- Rozwój indywidualny uczestników poprzez spotkania z trenerem 1:1 w formie aktywnych treningów „on the job”, sesji coachingowych, odsłuchu rozmów handlowych lub uczestniczeniu w spotkaniach handlowych jako obserwator oraz udzielamy informacji zwrotnej metodami FUKO, SPINKA, SBI
- Rozwój kadry kierowniczej, jest nieodłącznym elementem procesu rozwojowego. Przygotowujemy managerów i dyrektorów na zmiany, które zajdą wśród uczestników szkoleń, a tym samym w organizacji. Wspieramy w wprowadzaniu, monitorowaniu i utrzymaniu nowo nabytych kompetencji i dajemy narzędzia do dalszego rozwoju pracowników
Metodyka warsztatów i szkoleń
- Szkolenie odbywa się w formie warsztatów oraz grupowych treningów
- Metody wykorzystywane podczas warsztatów i spotkań rozwojowych:
– Case study (ćwiczenia umiejętności praktycznych w branżowych sytuacjach z scenariuszem i instrukcją – uczenie przez doświadczanie)
– Zadania w grupach i parach z wykorzystaniem elementów rozwiązywania problemów w kreatywny sposób (metody kreatywne m.in. Mind mapping, Brainstorm, Philips 66, praca z perspektywą, modelowanie symboliczne, praca z metaforą, Metaplan, Brainwritting, strategia Walta Disney’a, 6 kapeluszy i wiele innych
– Testy diagnostyczne
– Dyskusja, edukacja, wykład interaktywny, prezentacja multimedialna - Mentoring z elementami modelowania zachowań